Σύντομη περιγραφή

Κείμενα Εμφανίσεις: 702

Η καταγεγραμμένη εμπειρία έχει καταδείξει την αναγκαιότητα για την παροχή σύγχρονων επιστημονικών γνώσεων επιχειρηματικού σχεδιασμού αλλά και τη σύνδεση της επιχειρηματικότητας με την καινοτομία για την επιτυχημένη ίδρυση και λειτουργία των ελληνικών επιχειρήσεων.

Σκοπός του ΔΠΜΣ στην «Επιχειρηματικότητα» είναι η απόκτηση σύγχρονων γνώσεων και η ανάπτυξη ικανοτήτων επιχειρηματικού σχεδιασμού ανταποκρινόμενων, ώστε οι απόφοιτοι να είναι σε θέση να αναπτύξουν υφιστάμενες ή να δημιουργήσουν νέες δυναμικές βιώσιμες επιχειρήσεις στο σύγχρονο διεθνές περιβάλλον πολλαπλών προκλήσεων, ραγδαίων μετασχηματισμών και σημαντικών ευκαιριών.

Το ΔΠΜΣ στην «Επιχειρηματικότητα» αποτελεί την εξέλιξη του ΔΠΜΣ «Νέα Επιχειρηματικότητα Καινοτομία και Ανάπτυξης», το οποίο λειτούργησε από το ακαδημαϊκό έτος 2014-2015 έως και το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019. Με σκοπό την πιο ουσιαστική στόχευση στο αντικείμενο που θεραπεύει, την Επιχειρηματικότητα, το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών συνεργάζεται με το νέο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας.

Το ΔΠΜΣ στην «Επιχειρηματικότητα» απευθύνεται σε υπάρχοντες/ουσες κι εν δυνάμει επιχειρηματίες, στελέχη επιχειρήσεων καθώς και νέους/ες επιστήμονες, που έχουν ενδιαφέρον για την επιχειρηματικότητα. Προσφέρει μια ολοκληρωμένη θεώρηση της ίδρυσης, λειτουργίας, ανάπτυξης και αναδιάρθρωσης επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, μέσα από την οπτική γωνία της καινοτόμου δράσης, της αξιοποίησης των διαθέσιμων οικονομικών και τεχνολογικών εργαλείων ανάπτυξης και της διοίκησης της αλλαγής. Παρέχει ένα ισορροπημένο μίγμα θεωρητικής και εμπειρικής γνώσης και βασίζεται σε βιωματικές τεχνικές, όπου οι φοιτητές αποκτούν προσωπικές και συλλογικές εμπειρίες μέσα από την επαφή τους με υπαρκτά προβλήματα και μέσα από την επαφή και αλληλεπίδραση με στελέχη σύγχρονων επιχειρήσεων.

Το ΔΠΜΣ στην «Επιχειρηματικότητα» ενσωματώνει τις σύγχρονες τάσεις της επιχειρηματικής λειτουργίας, οι οποίες αφορούν στα επιχειρηματικά δίκτυα, τις τοπικές και περιφερειακές αλυσίδες παραγωγής, τις επιχειρηματικές συστάδες, την κοινωνική οικονομία και τις συμπράξεις και συνέργειες της έρευνας με την παραγωγή. Μέσα από θεωρητικές και εμπειρικές προσεγγίσεις, πραγματεύεται κρίσιμες παραμέτρους της σύγχρονης επιχειρηματικότητας, όπως η δομή των αγορών, οι καλές πρακτικές, η επιχειρηματική ηθική, η ηγεσία, η κοινωνική ευθύνη και ο ρόλος της επιχειρηματικής δράσης για τη χώρα ενώ παράλληλα παρουσιάζει ένα πλήρες μίγμα εργαλείων και μηχανισμών ενίσχυσης της επενδυτικής δραστηριότητας.

Εκτύπωση