Ανδρονικίδης Ανδρέας
Θέση Ερευνητής E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Ιστοσελίδα/CV https://www.uom.gr/a-andronikidis Διεύθυνση Ερευνητικά ενδιαφέροντα Συμπεριφορά Καταναλωτή και Διεθνές Μάρκετινγκ, παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά (Consumer Ethnocentricity).
Ψυχολογία Καταναλωτή και συγκεκριμένα στον τομέα της Αυτοεικόνας (Self-Image). Εξέταση των ενδιαμέσων (moderator) ή εξαρτημένων μεταβλητών που επηρεάζουν την ενεργοποίηση των διαφόρων τύπων αυτοεικόνας. Οι συνέπειες όσον αφορά την διαμόρφωση του επικοινωνιακού μείγματος
Στρατηγική Μάρκετινγκ και Επικοινωνιακή πολιτική. Παράγοντες που επηρεάζουν τη συνολική διαμόρφωση της εικόνας της επιχείρησης και των επιμέρους προϊόντων/υπηρεσιών. Έλεγχος αποτελεσμάτων με χρήση μεθόδων ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή κατά τη διαδικασία αξιολόγησης για παράδειγμα τραπεζικών προϊόντων (Marketing Financial Services).
Μπάρλας Αχιλλέας
Χατζηθωμάς Λεωνίδας
Θέση Ερευνητής E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Ιστοσελίδα/CV https://www.uom.gr/hatzithomas Διεύθυνση Ερευνητικά ενδιαφέροντα Χρήση Συναισθημάτων στη Διαφήμιση
Χρήση Βιομετρικών Μεθόδων στη Διαφήμιση
Διαφήμιση στα Κοινωνικά Μέσα και το Διαδίκτυο
Ολοκληρωμένη Επικοινωνιακή Στρατηγική Μάρκετινγκ
Διαχείριση Μάρκας