Ερευνητές

  • Ανδρονικίδης Ανδρέας

    • Θέση Ερευνητής
      E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
      Ιστοσελίδα/CV https://www.uom.gr/a-andronikidis
      Διεύθυνση
      Ερευνητικά ενδιαφέροντα

      Συμπεριφορά Καταναλωτή και Διεθνές Μάρκετινγκ, παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά (Consumer Ethnocentricity).

      Ψυχολογία Καταναλωτή και συγκεκριμένα στον τομέα της Αυτοεικόνας (Self-Image). Εξέταση των ενδιαμέσων (moderator) ή εξαρτημένων μεταβλητών που επηρεάζουν την ενεργοποίηση των διαφόρων τύπων αυτοεικόνας. Οι συνέπειες όσον αφορά την διαμόρφωση του επικοινωνιακού μείγματος

      Στρατηγική Μάρκετινγκ και Επικοινωνιακή πολιτική. Παράγοντες που επηρεάζουν τη συνολική διαμόρφωση της εικόνας της επιχείρησης και των επιμέρους προϊόντων/υπηρεσιών. Έλεγχος αποτελεσμάτων με χρήση μεθόδων ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας.

      Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή κατά τη διαδικασία αξιολόγησης για παράδειγμα τραπεζικών προϊόντων (Marketing Financial Services).

  • Μπάρλας Αχιλλέας

    • Θέση Ερευνητής
      E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
      Ιστοσελίδα/CV
      Διεύθυνση
      Ερευνητικά ενδιαφέροντα

      ψηφιακό μάρκετινγκ, στην επιχειρηματικότητα, συμπεριφορά καταναλωτή και οργανωσιακή συμπεριφορά

  • Χατζηθωμάς Λεωνίδας

    • Θέση Ερευνητής
      E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
      Ιστοσελίδα/CV https://www.uom.gr/hatzithomas
      Διεύθυνση
      Ερευνητικά ενδιαφέροντα

      Χρήση Συναισθημάτων στη Διαφήμιση
      Χρήση Βιομετρικών Μεθόδων στη Διαφήμιση
      Διαφήμιση στα Κοινωνικά Μέσα και το Διαδίκτυο
      Ολοκληρωμένη Επικοινωνιακή Στρατηγική Μάρκετινγκ
      Διαχείριση Μάρκας